کانادا

فروشگاههای مواد غذایی برای رفاه سالمندان زودتر باز می شوند

PHD
PHD

 

فروشگاههای مواد غذایی برای رفاه سالمندان زودتر باز می شوند
فروشگاههای مواد غذایی برای رفاه سالمندان زودتر باز می شوند

 

چندین فروشگاه مواد غذایی در کانادا برای رفاه سالمندان و افرادی که نگران سلامتی شان هستند، از ساعتهای اول صبح درهایشان را به روی مشتریان باز می کنند.

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از سی تی وی، این فروشگاهها سعی دارند با این اقدام به کسانی که بیش از بقیه در معرض ابتلا به کووید ۱۹ هستند فرصتی برای خرید بدهند.

مقامات بهداشتی نیز با شناسایی افراد سالمند و کسانی که مشکلات پزشکی دارند و بیش از بقیه در برابر کروناویروس آسیب پذیر هستند، سعی دارند به آنها کمک کنند.

با افزایش خطر ابتلا نیز، برخی شرکتها ساعتهایی را برای خرید افراد سالمند و کسانی که نگران سلامتی شان هستند برای خرید و تماس کمتر با دیگر مشتریان مشخص کرده اند.

روز دوشنبه «گالن وستون»، رئیس شرکت لابلاو اعلام کرد که برخی از فروشگاههای خواربار این شرکت و داروخانه های Shopper Drug Mart برای رفاه حال افراد سالمند و معلولین زودتر باز می کنند تا این افراد قبل از ورود جمعیت بتوانند خرید کنند.

 

فروشگاههای مواد غذایی برای رفاه سالمندان زودتر باز می شوند
فروشگاههای مواد غذایی برای رفاه سالمندان زودتر باز می شوند

 

وی با انتشار یک بیانیه آورده است: همه ما قبول داریم که فروشگاههای خوار و بار و دارو خدمات ضروری هستند و باید به تمام جوامع طی روزها و هفته های آینده خدماتی که نیاز دارند را ارائه دهیم.

«وستون» همچنین آمادگی خود را برای ارسال به درب منزل مایحتاج افرادی که قادر به آمدن به فروشگاه نیستند اعلام کرده است.

با این وجود فروشگاه های لابلاس Loblaws  و داروخانه های Shoppers Drug Mart تنها جاهایی که به سالمندان و افراد خاص سرویس می دهند نیستند.

اغذیه فروشی Pusateri  در تورنتو اعلام کرد که تمام نمایندگی هایش به جز Eaton’s Centre برای رفاه حال و خریدهای سالمندان و افرادی که در بیش از بقیه در معرض عفونت هستند، زودتر فروشگاههایش را باز می کند.

این فروشگاه ادامه داد: ما از تمام مهمانانمان نیز می خواهیم این زمان به افراد آسیب پذیر اختصاص بدهند و به آنها احترام بگذارند.

تمام فروشگاه های « لانگوز » در تورنتو نیز ساعت ۸ تا ۹ صبح را به خرید سالخوردگان و افراد آسیب پذیر اختصاص داده اند.

بازار خرید Fresh St. Market در وست ونکوور نیز اعلام کرده که ساعت ۷ تا ۸ صبح روزهای چهارشنبه برای خرید اختصاصی سالمندان پیش بینی شده و به آنها خدمات می دهد.

فروشگاه Colemans Grocery در نیوفاندلند و لابرادو، از اختصاص ساعت خرید برای سالمندان، معلولین و کسانی که مشکل ایمنی دارند خبر داده است.

این فروشگاه زنجیره ای روز دوشنبه با انتشار بیانیه ای در فیس بوک اعلام کرد که این اقدام به منظور اطمینان خاطر مشتریانی انجام می شود که در میانه همه گیری کروناویروس نگران شلوغی فروشگاهها و خرید کردن شان هستند.

فروشگاه Sobeys Belmont در ادمنتون نیز پس از خالی شدن تمام قفسه ها و انبار، با نگه داشتن نیمی از دستمال های توالت، سالخوردگان را برای تامین مایحتاجشان مطمئن کرد.

سوپرمارکتهای امریکا مانند Woolworths, Coles و H-E-B نیز در اقدامی مشابه برای ارائه خدمات به سالمندان در دوران همه گیری کروناویروس فروشگاههای خود را زودتر باز می کنند.

فروشگاههای مواد غذایی | رفاه سالمندان | روزنامه های تورنتو | تهرانتو | tehranto | روزنامه های کانادا | Tehranto

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا