کانادا

یک طبقه از یک برج اداری در تورنتو ضد عفونی شد

یک طبقه از یک برج اداری در تورنتو ضد عفونی شد
یک طبقه از یک برج اداری در تورنتو ضد عفونی شد

 

برج اداری تورنتو واقع در خیابان یورک، درپی مثبت شدن تست کرونای یکی از کارکنان این طبقه ، برج مذکور ضدعفونی شد.

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از CP24؛

«جیمی اکوروفسکی» سخنگوی Landlord Menkes با اعلام این خبر گفت که آنها زمانی که متوجه شدند تست کرونای یکی از مستاجرین این ساختمان مثبت شده است به اداره بهداشت تورنتو اطلاع دادند و اقدامات بهداشتی و ضد عفونی را در محل اجرا گردید.

وی افزود: در حال حاضر کارهای لازم انجام شده و تردد در این ساختمان بلامانع است.

استیو بیسوارن، سخنگوی Telus، در این رابطه به CP24 گفت که طبقه مذکور و کارمندی که تست بیماریش مثبت بوده به بخش بزرگی که در اختیار Telus است ربطی نداشته است با این وجود Menkes به آنها اعلام کرده که این بخش تا ۲۰ مارچ قرنطینه است.

Menkes در این رابطه گفت که هیچ بخشی از طبقات در حال حاضر ایزوله نیست و مستاجران می توانند به انتخاب خودشان برای یک دوره زمانی از محل دور باشند.

اکوروفسکی ادامه داد: ساختمان در حال حاضر کاملا شرایط عادی دارد و سرکارهایشان حاضر بودن یا نبودن مستاجران به انتخاب خودشان است.

وی به جهت رعایت حریم خصوصی افراد از بیان طبقه ضد عفونی شده خودداری کرد و اظهار داشت: هنوز مشخص نیست کدام یک از مستاجران دچار این بیماری شده و برای سایر کارکنان و همکاران چه اتفاقی افتاده است.

PC Financial مستاجر دیگر این ساختمان در این رابطه به CP24 گفت به هیچ وجه فرد مبتلا با آنها در ارتباط نبوده است.

تا زمان تهیه این خبر ۴۱ نفر در انتاریو به کووید۱۹ مبتلا شده اند که از این تعداد ۵ نفر بهبود کامل یافته و بیمارستان را ترک کرده اند.

تاکنون نگرانی در رابطه با انتشار احتمالی این ویروس در برخی محیط های عمومی و ساختمانها در GTA مانند برج اداری رویال بانک در می سی ساگا، یک مدرسه ابتدایی در رزدیل ، برج مسکونی در اسکاربرو و کالجی در نورث یورک موجب تعطیلی موقت و ضدعفونی کردن محیطهای آنها شده است.

برج اداری | تورنتو | ضد عفونی | روزنامه های تورنتو | تهرانتو | tehranto | روزنامه های کانادا | Tehranto

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا