کانادا

در طی شیوع ویروس کرونا تمام افراد بالای ۷۰ سال در خانه بمانند

PHD
PHD

 

در طی شیوع ویروس کرونا تمام افراد بالای 70 سال در خانه بمانند
در طی شیوع ویروس کرونا تمام افراد بالای ۷۰ سال در خانه بمانند

 

دکتر “دیوید ویلیامز” رئیس سازمان بهداشت انتاریو توصیه می کند با توجه به خطر بالای شیوع COVID-19 و “پیامدهای شدید” آن، تمام افراد بالای ۷۰ سال در خانه بمانند.

دکتر “ویلیامز” با توجه به ثبت ۳۵۱ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در استان انتاریو، در بیانیه ای که صبح دوشنبه منتشر شد این توصیه را به سالمندان نمود.

در انتاریو هم اکنون ۱،۷۰۶ مورد تایید شده از COVID-19 که شامل ۲۳ مورد مرگ و میر است وجود دارد.

دکتر “ویلیامز” نوشت: با توجه به خطر شیوع بیشتر و پیامدهای شدید آن در انتاریو به سالمندان خصوصاٌ افراد بالای ۷۰ سال به شدت توصیه می کنم خود را در خانه قرنطینه کنند.” “این بدان معناست که ترک خانه یا دیدن دیگران باید بنابر دلایل اساسی باشد و بهتر است حتی المقدور از طریق تلفن، اینترنت، دوستان، خانواده یا همسایگان نیازهای اساسی خود را برطرف کنید.”

دولت ها در هفته های اخیر، در طول شیوع COVID-19 اقدامات بیشتری را برای محدود کردن و ارتباط نزدیک مردم با یکدیگر انجام داده اند.

در انتاریو، دولت استانی همه اجتماعات بیش از پنج نفر را به استثناء مواردی اندک ممنوع اعلام نمود و دستور تعطیلی همه مشاغل غیر ضروری را نیز صادر کرد.

اما دکتر “ویلیامز” در بیانیه خود گفت: “ما باید کارها و اقدامات بیشتری انجام دهیم.”

وی گفت: ساکنان انتاریو مسئولیت دارند و بجز موارد اساسی باید در خانه بمانند، حتی باید تعداد بیرون رفتن های اساسی از جمله خرید مواد غذایی را به “کمترین حد ممکن” برسانند.

وی اضافه کرد: “همه باید نقش خود را در کاهش خطر و جلوگیری از شیوع COVID-19 درست بازی کنند – گزینه ای برای انتخاب کسی وجود ندارد.” “زندگی بسیاری از انتاریویی ها به ویژه آسیب پذیرترین شهروندان جامعه ما، در دستان شماست و در روزها و هفته های آینده به اقدامات شما بستگی دارد.”

تاکنون، افراد بالای ۶۵ سال حدود ۲۰.۱ درصد از موارد تایید شده COVID-19 و مبتلایان به ویروس در استان را نشان می دهند.

شیوع ویروس کرونا | افراد بالای ۷۰ سال | خانه بمانند | روزنامه های تورنتو | تهرانتو | tehranto | روزنامه های کانادا | Tehranto

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا