کانادا

شرکت Shopify جذب ۱۰۰۰ نیرو در ونکوور را آغاز می کند

Shopify | شرکت Shopify جذب 1000 نیرو در ونکوور را آغاز می کند
Shopify | شرکت Shopify جذب ۱۰۰۰ نیرو در ونکوور را آغاز می کند

 

شرکت Shopify  قرار است با استخدام ۱۰۰۰ کارگر در ونکوور و افتتاح نخستین شعبه دائمی خود در آن، حضور و نیروی کار خود را در سواحل غربی کانادا افزایش دهد.

این شرکت مستقر در اتاوا که تکنولوژی را در اختیار فروشگاه های آنلاین قرار می دهد، اعلام داشت که تا پایان سال جاری، تیم خود شامل برنامه نویسان پشتیبان، مهندسین داده، برنامه نویسان موبایل، برنامه نویسان وب، طراحان و مدیران محصول را در سطح شهر گسترش داده و شعبه جدید خود را در فضای چهار طبقه ۶۵۰۰ متر مربعی در Four Bentall Centre واقع در مرکز شهر ونکوور افتتاح خواهد کرد.

Lynsey Thornton، معاون Shopify در UX اظهار داشته، این شرکت در ونکوور مستقر گشته چرا که این شهر را مرکز استعدادیابی و رشد اقتصادی می داند. وی همچنین ابراز داشته گرچه رسیدن به ۱۰۰۰ پرسنل چندین سال به طول خواهید انجامید، اما قصد بر این است که تعهدی بلند مدت ارائه گردد، چرا که این شرکت ظرفیت، برند و محصول کافی را برای انجام این کار در اختیار دارد.

 

Shopify
Shopify

در حال حاضر Thornton و سایر کارمندان Shopify در ونکوور در مرکز WeWork روبروی Four Bentall Centre کار می کنند.

سال گذشته، این شرکت دفتر جدیدی در King and Portland Centre در تورنتو، با فاصله کمی از نخستین دفتر خود در بزرگترین شهر کانادا افتتاح نموده و اعلام داشت که فضایی ۲۳,۵۹۷ متر مربعی در مجتمع The Well تورنتو اجاره خواهد نمود.

این شرکت همچنین دارای دفتری مرکزی در اتاوا، دفتری در مونترال و یک فروشگاه در لس آنجلس بوده و وبسایت آن نیز از جایگاه خاصی در واترلو، انتاریو، برلین، سنگاپور، توکیو، استکهلم و… برخوردار و در حال رقابت با آمازون است.

گرچه هنوز مشخص نیست چه زمانی این شرکت در کانادا توسعه پیدا خواهد کرد، اما به گفته این شرکت، روزانه بین ۱۰ تا ۱۰,۰۰۰ کالا برای فروشندگانی که روزانه بین ۳ تا ۳۰,۰۰۰ کالا می فروشند ارسال گشته و طی چند سال آتی بیش از ۱ میلیارد دلار در این شبکه هزینه خواهد گشت.

روزنامه های تورنتو | تهرانتو | tehranto | روزنامه های کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا