کانادا

دستگیری بیش ۴۵ نفر در ارتباط با ۲۰۰ مورد جرم و سرقت از GTA

جرم و سرقت
جرم و سرقت

بیش از ۴۵ نفر درپی چندین فقره سرقت و ۲۰۰ مورد جرم طی ۵ ماه گذشته در GTA از جمله شکستن درب منازل و تحصیل مال از راه غیر قانونی و مجرمانه دستگیر شدند.

تحقیقات پلیس منطقه یورک در این رابطه نسبت به زیر نظر گرفتن چندین نفر و گروه مظنون به سرقت منازل از آوریل ۲۰۱۹ آغاز شده است.

به گفته پلیس ، بیشتر این سرقتها بین ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر که اغلب افراد سر کار هستند و خانه هایشان خالی است صورت می گرفته است.

بنابر این گزارش ماموران در رابطه با ۳۲ فقره سرقت از مناطق تورنتو ، می سی ساگا ، اوکویل ، مونو، کینگ ، آرورا، برد فورد، بری، کوبورگ، مارکهام، ویتچرچ – استوف ویل، ریچموند هیل و جورج تاوون صورت گرفته است.

در طول این تحقیق همچنین پلیس مارکهام موفق به شناسایی و دستگیر سارقان دو سرقت دیگر نیز شد.

در این سرقتها، سارقین قربانیان خود را پس از خروج از بانک دنبال کرده و در یک وقت مناسبی اقدام به سرقت پولهایشان می کردند و ماموران هنگام دستگیری آنها موفق به کشف ۶۲ هزار دلار پول نقد از آنها شدند.

این سارقان مظنون به سرقت از چندین مغازه در می سی ساگا، اوکویل، وان ، برمپتون، کیوسکهای تلفن همراه و فروشگاه های برند و مدرن پوشاک نیز هستند.

به گفته پلیس بیشتر دستگیر شده ها از شهروندان کانادایی نیستند و در اینجا اقامت ندارند بنابر این چهارده نفر از این مظنونین به کشورهای مبدا ورودشان باز گشته و ۹ نفر نیز در جلسه آینده دادگاه وضعیت شان مشخص می شود.

پلیس با انتشار اموال کشف شده از این گروه از قربانیان خواست با مشاهد این اموال جهت دریافت اموال مسروقه به پلیس مراجعه کنند.

روزنامه های تورنتو | تهرانتو | tehranto | روزنامه های کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا