کانادا

هشدار اتاق بازرگانی انتاریو در رابطه با لغو قرارداد فروشگاه های Beer Store

هشدار اتاق بازرگانی انتاریو در رابطه با لغو قرارداد فروشگاه های Beer Store

اتاق بازرگانی انتاریو در رابطه با تاثیرات منفی لغو قراردادهای Beer Store بر جذب سرمایه گذاری در استان به Vic Fedeli وزیر دارایی استان هشدار داد.

لغو قرارداد فروشگاه های Beer Store

هفته گذشته دولت محافظه کار انتاریو لایحه ای ارائه داد که با تصویب آن قرارداد ۱۰ ساله Beer Store که در زمان دولت لیبرال انتاریو به امضاء رسیده بود لغو و مجوز فروشگاه های که اجازه فروش آبجو را داشتند کنسل شود.

Rocco Rossi رئیس و مدیرعامل اتاق بازرگانی انتاریو در این رابطه اظهار داشت: لغو این قرارداد زنگ خطری برای کسبه و تجار انتاریو خواهد بود.

وی با ارسال نامه ای به Vic Fedeli وزیر دارایی انتاریو نوشته است:

مدرنیزه کرده فروش نوشیدنی های الکلی اقدام مهمی است و ما از رقابتی کردن بازار حمایت می کنیم با این وجود لغو یک قرارداد قانونی رویکردی کوتاه مدت دارد.

در ادامه این یادداشت آمده است:

اعضای اتاق بازرگانی معتقدند که دولت انتاریو باید بجای تصمیمات مقطعی در رابطه با مشروبات الکلی، سیاست کلی که هم به نفع تولید کننده وهم مصرف کننده باشد اتخاذ کند.

Fedeli وزیر دارایی انتاریو نیز در این رابطه از اتاق بازرگانی خواسته است که به دولت ملحق شده و از تصویب قانون جدید حمایت کند.

Andrea Horwath رهبر حزب NDP با انتقاد از عملکرد دولت و Fedeli گفت: شما نمی توانید قراردادهای بخش خصوصی را لغو کنید و همچنان انتظار داشته باشید که سرمایه گذاری در استان پایدار باشد.

پیش بینی می شود این لایحه پنجشنبه مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا