کانادا

ابتلای یکی از مسافران GO به کروناویروس

مترولینکس و تی تی سی برای محافظت مسافرانشان در برابر کروناویروس چکارهایی انجام داده اند؟ ابتلای یکی از مسافران GO به کروناویروس
مترولینکس و تی تی سی برای محافظت مسافرانشان در برابر کروناویروس چکارهایی انجام داده اند؟ ابتلای یکی از مسافران GO به کروناویروس

 

با توجه به اینکه ترس از کروناویروس با ابتلای بیش از ۹۲ هزار نفر در سراسر جهان همچنان رو به افزایش است، شهرهای مختلف دنیا از جمله تورنتو در بخش حمل و نقل عمومی برای مقابله با این ویروس اقداماتی را انجام داده اند.

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از torontostoreys؛

آژانسهای حمل و نقل تورنتو نیز با ضدعفونی کردن وسایل حمل و نقل شهری سعی دارند اقدامات لازم را برای تمیز بودن این وسایل حمل و نقلی انجام دهند.

“مت لولین” سخنگوی مترولینکس نیز در این رابطه گفت از ۶ هفته پیش که شیوع کروناویروس در مراحل ابتدایی بود،  آژانس حمل و نقل شهر تورنتو با یک “کار گروه” تخصصی فعالانه آماده پاسخگویی به نیازهای شهر شد.

سخنگوی آژانس حمل و نقل شهری با اشاره به درسهایی که بخصوص در ارتباط با مردم و کارکنان خود در زمان شیوع سارس و H1N1 گرفته شده بیان کرد: زمان حاضر خیلی حساس است بخصوص اینکه روزانه ۳۰۰ هزار نفر از خدمات حمل و نقلی این آژانس استفاده می کنند و برای اولین بار تست کرونای یکی از مسافران اتوبوسهای GO مثبت بوده است.

وی اظهار داشت: بهداشت عمومی منطقه یورک تایید کرد که ۲۶ فوریه یک زن سوار اتوبوسهای GO شده بود که بعدا تست کرونای وی مثبت اعلام شد. به گفته مقامات بهداشتی شوهر وی نیز همراه او بود و متعاقبا تست کرونای او هم مثبت اعلام شد.

مترولینکس نیز با وجود تاکید مقامات بر کاهش خطر سریعا در رابطه با اقدامات بهداشتی اقدام کرده است.

 

 

این آژانس به عموم مسافران خود هشدار داد در هنگام استفاده از این خطوط اصول بهداشتی و پیشگیری را رعایت کنند.

لولین گفت: این آژانس پس از اطلاع از ابتلای یکی از مسافران به کرونا موضوع را بلافاصله با مسئولین بهداشتی منطقه یورک در میان گذاشت و از طریق رسانه های اجتماعی هم اطلاع رسانی کرد تا مسافران در جریان باشند.

وی بیان کرد: ما در داخل مجموعه نیز در رابطه با ایمنی به کارکنان اطلاع رسانی کردیم.

با وجود اینکه مترولینکس در پایان هر روز تمام وسایل نقلیه خود را تمیز می کرد در حال حاضر از استفاده آزمایشی مواد ضدعفونی قوی خبر داده است.

لولین نتایج اولیه این اقدامات را دلگرم کننده خواند و گفت ما در شروع استفاده از این روشهای عملیاتی استاندارد برای تمیز کردن هستیم. بر همین اساس نیز در ایستگاه ها و دفاترمان مواد ضد عفونی برای شستشوی دست توزیع کردیم.

مترولینکس | تی تی سی | کروناویروس | مسافران GO | روزنامه های تورنتو | تهرانتو | tehranto | روزنامه های کانادا | Tehranto

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا