کانادا

حمایت پیمان معادی از آخرین فیلم عارف محمدی در تورنتو

حمایت پیمان معادی از آخرین فیلم عارف محمدی در تورنتو

آواز خدا دومین و آخرین اکران عمومی خود را روز پنج شنبه ۲۱ فوریه در تورنتو توسط گروه هنری موج نو برگزار خواهد کرد.

فیلم که قبلا هم جهت معرفی و حمایت علاقمندان به این فیلم دونمایش خصوصی در تورنتو داشته با حمایت برخی از هنرمندان مطرح و همچنین صاحبان مشاغل در تورنتو روبرو شد.
پیمان معادی ( بازیگر و کارگردان مشهور ایران) با حضور خود در اکران دوم خصوصی آواز خدا از تولید این فیلم مستقل حمایت کرد. معادی در سخنان کوتاهی که در آرتا گالری و با پشتیبانی ماهنامه دادگر برگزار شد اظهار داشت :

از حضور در چنین گرد همایی هایی که در جهت حمایت از یک هنرمند مستقل و در مکانی هنری برگزار میشود لذت می برم .
او عارف محمدی را هنرمندی شریف و مستقل خواند که کار خود را عاشقانه و خالصانه انجام می دهد. معادی اضافه کرد او قدر چنین کارهای مستقل را میداند چرا که خودش هم از این دست کارهای مستقل را در سینمای ایران انجام میدهد و از دشواری های آن با خبر است.
پیمان معادی به علاقمندان به سینما توصیه کرد که حمایت خود را از کارهای هنرمندان مستقلی چون عارف محمدی ادامه دهند و در جمله پایانی خود تاکید کرد : ما هستیم چون شما هستید پس باشید تا ما باشیم!


آوازخدا به بهانه زندگی پیرترین تنبورنواز ایران سید قدمیار حسینی از پیروان یارسان پنجره ای باز می کند به جهان معنا و سیری در فرهنگ و تمدن ایران باستان از نگاه ساز تنبور و حضور اسطوره هایی چون رستم و کاوه آهنگر و ارتباط این اساطیر ایران زمین با سازی مقدس که پیروان اهل حق از آن به عنوان سازی آسمانی و کلام خداوند یاد می کنند.
آواز خد ابرای آخرین بار در یک سانس در روز پنج شنبه ۲۱ فوریه در سالن کتابخانه فیرویو به نمایش در خواهد آمد. برای رزرو جا و خرید بلیت آنلاین به وبسایت www.songofgod.ca مراجعه کنید.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر :

۴۱۶-۲۰۶-۹۵۱۸

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا