کانادا

واتس اپ امروز کار بر روی میلیون ها تلفن را متوقف خواهد کرد

واتس اپ
واتس اپ امروز کار بر روی میلیون ها تلفن را متوقف خواهد کرد

 

میلیون ها تلفن هوشمند با سیستم عامل های قدیمی دیگر قادر به اجرای برنامه پیام رسانی محبوب “واتس اپ” نخواهند بود.

از روز شنبه ، دستگاههایی که از iPhone iOS 8 و  Android 2.3.7 و قدیمی تر استفاده می کنند ، توسط شرکت متعلق به فیس بوک پشتیبانی نمی شوند.

دلیل آن این است که کاربران دارای این دستگاه ها قبلاً نتوانسته اند حساب های جدیدی را ایجاد کنند و یا دوباره حساب های موجود را تأیید کنند.

“واتس اپ” برای ادامه استفاده از برنامه و برای “بهترین تجربه” به کاربران توصیه می کند که نرم افزار خود را به آخرین نسخه ارتقا دهند.

هنگامی که این تصمیم برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ اعلام شد، این شرکت اعلام کرد که این اقدام برای محافظت از امنیت کاربران “واتس اپ” انجام شده است.

در این بیانیه آمده است: این تصمیم بسیار سختی برای ما بوده اما تصمیم درستی است تا بتوانیم روش های بهتری برای ارتباط با دوستان، خانواده و عزیزان خود با استفاده از واتس اپ فراهم کنیم.

این شرکت گفت تلفن های منتخب KaiOS 2.5.1 با نسخه Linux و قدیمی تر از جمله JioPhone و JioPhone 2 را فعلا پشتیبانی می کند.

“واتس اپ” به تدریج در چند سال گذشته حمایت از سیستم عامل های قدیمی منسوخ شده را متوقف کرده است.

در سال ۲۰۱۶  این شرکت به پشتیبانی از تعدادی از سیستم ها از جمله BlackBerry OS و BlackBerry 10 ، Nokia S40 ، Android 2.1 و Android 2.2 ، Windows Phone 7 و iPhone 3GS / iOS 6 پایان داد.

واتس اپ می گوید: در حالی که دستگاه های تلفن همراه بخش مهمی از داستان و زندگی ما بوده اند اما نوع توانایی هایی را که برای گسترش برنامه در آینده لازم داریم را ارائه نمی دهند.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا