کانادا

چگونه کرونا ویروس به کانادا آمد؟

چگونه کرونا ویروس به کانادا آمد؟
چگونه کرونا ویروس به کانادا آمد؟

 

مقامات بهداشت عمومی کانادا می گویند تا کنون ۳۳ مورد تائید شده از کروناویروس در کانادا تشخیص داده شده است که ۲۰ مورد در انتاریو ، ۱۲ مورد در بریتیش کلمبیا و یک مورد در کبک گزارش شده است.

۲۵ ژانویه ، ۲۰۲۰: مردی که حدودا ۵۰ساله بود از ووهان چین مرکز شیوع این بیماری به تورنتو آمد؛ وی اولین پرونده «پیش فرض» کروناویروس در کانادا است. این مرد به محض بیمار شدن با علائم نسبتاً جزئی با ۹۱۱ تماس گرفت و در بیمارستان سانی بروک تورنتو برای درمان در قرنطینه قرار گرفت.

۲۶ ژانویه ، ۲۰۲۰: همسر مرد تورنتوی که اولین مورد «پیش فرض» احتمالی کروناویروس درکانادا بود ، بر اساس احتمالات و مشکوک به عنوان دومین مورد پیش بینی می شود. این زن در خانه خودش قرنطینه و دوره ۱۴ روزه را می گذراند.

۲۷ ژانویه ، ۲۰۲۰: آزمایشگاه ملی میکروبیولوژی در وینیپگ تأیید می کند که یک مرد در قرنطینه بیمارستان Sunnybrook اولین پرونده مستند شده از کانون کروناویروس در کانادا است.

۲۸ ژانویه ، ۲۰۲۰: مقامات بهداشت کانادا دومین مورد از ویروس جدید کرونا را در کانادا تأیید کردند. این زن اخیراً به همراه همسرش به ووهان چین سفر کرده بود که اولین موردی بود که در کانادا تأیید شد.

۲۸ ژانویه ، ۲۰۲۰: مقامات بهداشت کانادا در بریتیش کلمبیا می گویند یک مرد ۴۰ ساله که کروناویروس داشته در حال بهبودی در خانه خودش در ونکوور است.

دکتر «بانی هنری» افسر بهداشت بریتیش کلمبیا می گوید: این مرد اغلب در چین کار می کند و به محض بازگشت به کانادا ، خود را داوطلبانه قرنطینه می کند.

۲۸ ژانویه سال ۲۰۲۰: فرضیه مورد جدید کروناویروس در بریتیش کلمبیا توسط آزمایشگاه ملی میکروبیولوژی در وینیپگ تأیید شده است.

۳۱ ژانویه ۲۰۲۰: مردی از اهالی تورنتو که بخاطرکروناویروس بستری بود به اندازه کافی خوب شده که به خانه خود برود. بیمارستان Sunnybrook می گوید که او همچنان در خانه اش در حال بهبودی است ، جایی که همسرش نیز در قرنطینه قرار دارد.

۳۱ ژانویه ، ۲۰۲۰: سومین موردمبتلا به کروناویروس در انتاریو تأیید شد. این بیمار ، دخترخانم دانشجوی ۲۰ ساله ای است که به منطقه شیوع بیماری در چین سفر کرده بود. نتیجه آزمایش کروناویروس این دختر جوان که دانشجوی دانشگاه لندن انتاریو است منفی بود، اما آزمایش بعدی وی در آزمایشگاه ملی وینیپگ مثبت اعلام شد. مقامات بهداشتی می گویند علائم وی جزئی است.

۴ فوریه ۲۰۲۰: مقامات بهداشتی یک مورد تایید شده دیگر را در بریتیش کلمبیا اعلام کردند. «هنری» می گوید این زن به همراه خانواده اش از استان هوبی چین بازگشته اند و در خانه شان در قرنطینه قرار دارد.

۵ فوریه ۲۰۲۰: دومین مورد از کرونا ویروس در آزمایشگاه ملی میکروبیولوژی بریتیش کلمبیا تایید شد.

۶ فوریه ۲۰۲۰: هنری دو مورد جدید که COVID-19 که هر دو خانم هستند را در B.C اعلام کرد و خاطرنشان کرد که هر دو نفر در یک خانواده هستند؛ آنها به عنوان دومین مورد در استان تشخیص داده شده اند.

۱۲ فوریه ۲۰۲۰: مقامات بهداشت انتاریو می گویند زنی که اهل لندن انتاریو است دیگر کرونا ویروس را در بدن خود ندارد. این اولین بار است که یک مورد از بیماری در کانادا برطرف شده است.

۱۴ فوریه ۲۰۲۰: مقامات بریتیش کلمبیا پنجمین مورد استان به COVID-19 را اعلام کردند. این زن ۳۰ ساله که در B.C زندگی می کند اخیراً از استان هوبی بازگشته است.

۱۹ فوریه ۲۰۲۰: «هنری» اعلام کرد که فرد مبتلا شده در B.C بعنوان اولین مورد بهبود یافته است.

۲۰ فوریه ۲۰۲۰: زنی که به تازگی از ایران بازگشته بود به عنوان ششمین مورد مبتلا به COVID-19 در بریتیش کلمبیا شناسایی شد. او اولین کسی است که اخیراً به چین سفر نکرده اما به این بیماری مبتلا شده است. در همین حال ، در انتاریو ، مردی که اولین مورد کروناویروس در کانادا را داشت ، پس از انجام آزمایش ، دومین موردی است که در ۲۴ ساعت بهبود یافته است.

۲۱ فوریه ۲۰۲۰: مورد سوم مبتلا به کرونا ویروس در انتاریو بهبود یافت.

۲۳ فوریه ۲۰۲۰: مقامات بهداشت تورنتو اعلام کردند که انتاریو جدیدایک مورد مبتلا شده به کروناویروس دارد – چهارمین مورد در استان تشخیص داده شده است. این زن چند روز زودتر از چین به تورنتو آمده است.

۲۴ فوریه ۲۰۲۰: «هنری» هفتمین نفر مبتلا شده در B.C اعلام شد. این مرد چهل ساله با زنی که ششمین مورد مبتلا در بریتیش کلمبیا بوده مراوده داشته است.

۲۶ فوریه ۲۰۲۰: مقامات انتاریو پنجمین فرد مبتلا شده را در استان اعلام کردند: زنی ۶۰ ساله که اخیراً به ایران سفر کرده بود.

۲۷ فوریه ۲۰۲۰: مقامات بهداشت عمومی کبک گزارش دادند که اولین پرونده احتمالی استان، زنی از منطقه مونترال است که اخیراً از ایران بازگشته است. مقامات انتاریو همچنین ششمین مورد از COVID-19 را در استان تأیید می کنند. آنها می گویند این مرد ۶۰ ساله ، شوهر پنجمین بیمار انتاریو مبتلا به کروناویروس است.

۲۸ فوریه ۲۰۲۰: انتاریو هفتمین مورد تأیید شده را گزارش می دهد – مردی ۵۰ ساله که به ایران سفر کرده بود. این فرد روز سه‌شنبه ، ۲۵ فوریه به تورنتو آمد و روز بعد به بخش اورژانس مرکز علوم بهداشتی Sunnybrook رفت. انتاریو همچنین هشتمین مورد خود را گزارش می کند: مردی ۸۰ ساله با سابقه سفر به مصر. مقامات بهداشتی انتاریو گفتند که وی در روز ۲۰ فوریه وارد شهر تورنتو شد و روز پنجشنبه به بخش اورژانس بیمارستان عمومی اسکاربورو رفت.

۲۹ فوریه ۲۰۲۰: مقامات بهداشتی در بریتیش کلمبیا می گویند که یک زن ۶۰ ساله که از ایران بازگشته است هشتمین مورد COVID-19 در استان است.
دکتر «بانی هنری» مسئول بهداشت استان می گوید: این زن یک مورد نسبتاً خفیف دارد و وی در خانه اش در قرنطینه است.
مقامات بهداشتی در انتاریو از سه مورد دیگر خبر دادند – دو زنی که اخیراً سفرهای جداگانه ای به ایران داشتند و همسر ۶۹ ساله یکی از آن زنان، که اخیر سابقه سفر نداشته است.

اول مارس ۲۰۲۰: مقامات انتاریو چهار مورد جدید را که سه مورد در منطقه یورک و دیگری در تورنتو بوده را تشخیص دادند.
هر چهار بیمار اخیراً به خارج از کشور سفر کرده بودند. یکی ویروس را از مردی به مصر سفر کرده بود گرفته و بعدا مبتلا شده بود ، در حالی که بقیه اخیرا در ایران بوده اند.

۲ مارس ۲۰۲۰: انتاریو سه پرونده جدید را اعلام کرد – دو زن که به مصر سفر کرده بودند و مردی که به ایران سفر کرده بود.

۳ مارس ۲۰۲۰: انتاریو دو پرونده جدید را اعلام می کند – یک نفر که به مصر سفر کرده بود و دیگری که به ایران سفر کرده بود. بریتیش کلمبیا نیزچهار پرونده جدید را در رابطه با افراد دارای لینک سفر به ایران بودند را اعلام کرد. مقامات B.C. همچنین از مسافران چین و ایران درخواست می کنند که هنگام بازگشت به کانادا به مدت ۱۴ روز از حضور در مجامع خودداری کرده و خود را قرنطینه کنند.

کرونا ویروس | کانادا | روزنامه های تورنتو | تهرانتو | tehranto | روزنامه های کانادا | Tehranto

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا