کانادا

کتاب « شدن » پر مخاطب ترین کتاب سال ۲۰۱۹ کانادا شد

کتاب "شدن" | میشل اوباما
کتاب “شدن” | میشل اوباما

 

کتاب « شدن » خاطرات بانوی اول سابق امریکا در سال ۲۰۱۹ در صدر کتابهای امانی کتابخانه های شهر بیشترین مخاطب را در بین خوانندگان این کتابخانه داشته است.

کتابخانه عمومی تورنتو که یکی از پرترافیک ترین کتابخانه های جهان است، اعلام کرد کتاب «شدن» در سال ۲۰۱۹ بیشترین تقاضا را در بین مراجعه کنندگان این کتابخانه داشته است.

بنابر این گزارش سال گذشته کتاب فیزیکی «شدن» ۵.۸۶۰ بار و نسخه دیجیتال آن ۶.۶۳۲ بار از کتابخانه تورنتو به امانت گرفته شده است.
سخنگوی کتابخانه هلیفکس نیز بدون ذکر عدد و رقم کتاب فیزیکی و صوتی «شدن» اثر میشل اوباما را در سال ۲۰۱۹ در صدر کتابهای امانی این کتابخانه خواند.

این کتاب در کتابخانه های عمومی شهرهای ونکوور ، وینیپگ ، هلیفکس و تورنتو بیشترین تقاضا و در مونترال و کلگری جزو ۱۰ کتاب پرمخاطب بوده است.

وندی بنکس، رئیس بخش محتوی دیجیتال کتابخانه تورنتو ، در این رابطه معتقد است با توجه به محبوبیت میشل اوباما این موضوع تعجب آور نیست.

بنابر نظرسنجی موسسه YouGov در جولای ۲۰۱۹ میشل اوباما، تحسین برانگیزترین چهره زن جهانی بود که حتی از ملکه الیزابت دوم و تیلور سوئیفت هم پیشی گرفته بود.

 

کتاب شدن | میشل اوباما
 میشل اوباما

 

کتاب « شدن » در امریکا نیز جزو ۱۰ کتاب پر مخاطب کتابخانه های امریکا بوده و این محبوبیت به فروش آن نیز خیلی کمک کرده است.

به گفته ناشر این کتاب از زمان انتشار این کتاب از نوامبر تاکنون حدود ۱۰ میلیون نسخه از این کتاب به فروش رفته و احتمالا به پرفروش ترین کتاب تاریخ تبدیل خواهد شد.

کتاب «واشنگتن سیاه» اثر اسی ادوگیان نویسنده کانادایی و برنده جایزه اسکوشیابانک در رتبه دوم پر مخاطب ترین کتاب در کتابخانه های تورنتو قرار گرفته است.

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا