کانادا

کرونا ویروس و تأثیرآن در بازار املاک و مستغلات

کرونا ویروس و تأثیرآن در بازار املاک و مستغلات
کرونا ویروس و تأثیرآن در بازار املاک و مستغلات

 

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از وبسایت RENX ؛

کرونا ویروس هنوز به شدت بازار مسکن یا بازارهای املاک و مستغلات تجاری کانادا را تحت تأثیرقرار نداده است اما معاملات بزرگ بخاطر عدم اطمینان از تأثیر احتمالی شیوع جهانی آن، مسکوت مانده است.

«پائول مارانگر» نماینده املاک و مستغلات بین المللی Sotheby ، به RENX می گوید: «ما در حال حاضر مشاهده کرده ایم که ویروس بر خریداران بین المللی چه تأثیری گذاشته است.»

اخیرا ایر کانادا پروازهای مستقیم بین تورنتو و هنگ کنگ را لغو کرده است و با لغو شدن پروازهای آسیا تعداد خریداران خارجی حتی برای بازدید از املاک کم شده اند.

«کریستین ورماست» نماینده فروش شرکت Sotheby به RENX گفت: خریداران ازخرید املاک و مستغلات در زمان بی ثباتی خودداری کرده و خریدها با تاخیر انجام می شود.

وی گفت: بهار امسال آرام تر از آنچه پیش بینی می شد در گذر است اما انتظار بیشتر و قوی تری از بازار تابستان و پاییز سال ۲۰۲۰ داریم.
در مقایسه با کشورهایی مانند چین ، کره جنوبی ، ایران و ایتالیا ، کانادا تاکنون زیاد با COVID-19 ویروس جدید درگیرنبوده است. فصل آنفولانزا به طور سنتی در ماه مه به پایان می رسد و با فرض اینکه اوضاع تا آن زمان تثبیت شود، «پائول مارانگر» خوش بین است که تقاضای خرید دوباره به روال سابق برگردد و وارد بازار مسکن شود.

 

کرونا ویروس و تأثیرآن در بازار املاک و مستغلات
کرونا ویروس و تأثیرآن در بازار املاک و مستغلات

 

 

او می گوید: ما همچنین از نظر بین المللی مزیت و شهرت از جمله داشتن جنگل ها، دریاچه ها و سرزمین های وسیع با جلوه ای بکر و زیبا داریم. در این حالت، این امکانات کلیشه ای می توانند به نفع ما کار کنند و به ما در فروش بیشتر املاک کمک کنند.

در حالی که «کریستین ورماست» متخصص Sotheby در املاک و مستغلات مسکونی انتظار دارد که واحدهای تجاری در بازار سخت تر و سریع تر به رکود معاملات برسند.

مردم از اجتماعات و گروه های بزرگ دوری می کنند. از این رو مشاغل مانند رستوران ها و خرده فروشان که به دنبال گسترش هستند ، ممکن است این کار را تا سال ۲۰۲۱ مسکوت نگه دارند.

تصمیمات برای سرمایه گذاری های خاص زودتر دچار افت می شوند در حالی که تصمیمات مربوط به سرمایه گذاری در املاک مسکونی همان شوک ها را تجربه نمی کنند.

کرونا ویروس | بازار املاک و مستغلات | روزنامه های تورنتو | تهرانتو | tehranto | روزنامه های کانادا | Tehranto

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا