کانادا

۳.۲ میلیون نفر از جمله ۵۶۶،۰۰۰ کودک کانادایی در فقر زندگی میکنند

3.2 میلیون نفر از جمله 566،000 کودک کانادایی در فقر زندگی میکنند
۳.۲ میلیون نفر از جمله ۵۶۶،۰۰۰ کودک کانادایی در فقر زندگی میکنند

 

آمار کانادا می گوید ۳.۲ میلیون کانادایی زیر خط فقر زندگی می کنند.

این آژانس روز دوشنبه بر اساس اظهارنامه مالیات بر درآمد سال ۲۰۱۸ ، یک تصویر به روز شده از فقر در کانادا را منتشر کرده است ،
با این وجود ، پیشنهاد چگونگی تغییر و تعیین خط فقر را نیز مشخص کرده و احتمالاً تعداد کل کانادایی هایی که فقیر محسوب می شوند تغییر می کنند و احتمالا بیشتر خواهند شد.

این بررسی نشان می دهد که با استفاده از فرمول موجود ، میزان فقر ملی در سال ۲۰۱۸ به ۸.۷ درصد در مقایسه با ۹.۵ درصد در سال گذشته کاهش یافته است.

نرخ فقر کودکان ۸.۲ درصد است که از سال ۲۰۱۷ کمی تغییر کرده و از سال ۲۰۱۲ که ۱۵ درصد بوده تقریباً نصف آن کاهش یافته است.

به طور کلی در حال حاضر ۵۶۶،۰۰۰ کودک در کانادا در فقر زندگی می کنند که این رقم (کودکان فقیر در کانادا) در ۶ سال قبل یک میلیون نفر بوده است.

این نتایج امروز توسط کار لیبرال های فدرال که از سال ۲۰۱۵ تلاش خود را در زمینه کاهش تعداد افراد فقیر شروع کردند مشاهده شده است.

آمار فقر در سال ۲۰۱۸ معیارهای کلیدی برای پیگیری استراتژی ضد فقر از سوی دولت است.
با این حال ؛ آمار کانادا می گوید فرمول جدید پیشنهادی از سوی این سازمان برای محاسبه فقر ، نرخ را از ۸.۲ درصد به ۱۱ درصد در سال ۲۰۱۸ افزایش می دهد.

همانطور که مشخص است اندازه گیری سبد کالای خانواده در بازار، حداقل هایی را که یک شخص یا خانواده باید برای تهیه سبد کالاها و خدمات مورد نیاز خود ، برای رسیدن به یک استاندارد زندگی متوسط داشته باشد را محاسبه می کند.

روزنامه های تورنتو | تهرانتو | tehranto | روزنامه های کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا