کانادا

مردی در تورنتو با نصب “دستگاه فاصله اجتماعی” روی خود رعایت فاصله فیزیکی اجتماعی را آموزش میدهد

www.phdfurniture.ca
www.phdfurniture.ca

 

 

 

 

مردی در تورنتو با نصب "دستگاه فاصله اجتماعی" روی خود رعایت فاصله فیزیکی اجتماعی را آموزش میدهد
مردی در تورنتو با نصب “دستگاه فاصله اجتماعی” روی خود رعایت فاصله فیزیکی اجتماعی را آموزش میدهد

 

یکی از ساکنین تورنتو روشی هوشمندانه و جدید پیدا کرده است تا نشان دهد چقدر دشوار است عابرین هنگام پیاده روی در خیابان های تورنتو ” فاصله فیزیکی اجتماعی” را رعایت کنند.

در ویدئویی که در یوتیوب منتشر شده است، نویسنده، هنرمند و جغرافیادان شهری “دنیل راتستین” “دستگاه فاصله گیری اجتماعی” خود را در معرض آزمایش قرار داده تا دقیقا نشان دهد چقدر فضا لازم است تا هر شخص با دیگری ۲ متر فاصله داشته باشد.

“دنیل” گفت ساخت این وسیله ۴۵ دقیقه طول می کشد و برای ساختن آن، از لوله های پلاستیکی و لاستیکی استفاده کرده است.

او همکار و دوست خود “بابی گادا” را متقاعد کرد که این وسیله را روی خود نصب کند و سعی کند در برخی از شلوغ ترین محله های تورنتو، از جمله “بازار کنزینگتون” و در امتداد خیابان “یانگ” در نزدیکی “ایتون سنتر” قدم بزند.

این آزمایش که توسط “دنیل” تهیه شده و به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شده بود، نشان داد که در حالی که “گادا” سعی داشت مسیری را طی کند، بارها و بارها با موانعی از جمله دوچرخه سواران، عابرین پیاده و اتومبیل ها روبرو می شود.

در چندین نوبت، او مجبور شد برای حفظ  “فاصله ایمنی و اجتماعی” از دیگران، در خطوط مستقیم ترافیک راه برود.

روز دوشنبه “دنیل راتستین” گفت : وی تصمیم گرفت این فیلم را تهیه کند تا پس از آن مردم متوجه شوند چقدر راحت موارد ایمنی و “فاصله فیزیکی اجتماعی” را رعایت نمی کنند.

وی گفت: “من فقط می خواستم به رعایت این موضوع  کمک کنم، یک فیلم برای آن (که خنده دار است) تهیه کنم و برای اشتراک در دسترس مردم بگذارم.

مقامات سازمان بهداشت عمومی در جهت کاهش شیوع ویروس کرونا توصیه کرده اند که، افراد در حالی که در مکان های عمومی از جمله پیاده روها، فروشگاه های مواد غذایی و … تردد می کنند دو متر با هم فاصله داشته باشند.

مردم تورنتو که در پارک های شهری و میادین عمومی قانون را رعایت نمی کنند، به لطف آئین نامه جدید شهری که در اوایل ماه جاری تصویب شده است، با جریمه سنگینی روبرو می شوند.

مردی در تورنتو | نصب | دستگاه فاصله اجتماعی | مشکلات عابرین پیاده | روزنامه های تورنتو | تهرانتو | tehranto | روزنامه های کانادا | Tehranto

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا