کانادا

ترودو خبر داد: مردم کانادا نگران هزینه هایشان نباشند

PHD
PHD

 

ترودو خبر داد: مردم کانادا نگران هزینه هایشان نباشند
ترودو خبر داد: مردم کانادا نگران هزینه هایشان نباشند

 

به گزارش تهرانتو به نقل از سی تی وی؛

جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، با اشاره با تعلیق ۵ هفته ای مجلس عوام و سنای کانادا به علت شیوع کرونا ویروس، به مردم کانادا اطمینان داد که نباید نگران هزینه هایشان باشند.

نخست وزیر به دلیل وجود کرونا ویروس یا  COVID-19  که جهانی شده و سرعت گسترش آن نیز بسیارزیاد است، به کانادایی ها توصیه می کند که همه سفرهای بین المللی غیر ضروری را کنسل کنند.

“ترودو” در گفتگو با کانادایی ها گفت: در حال حاضر اقدامات غربالگری در فرودگاه ها انجام می شود وعلاوه بر اینکه ۱ میلیارد دلار برای اقدامات بهداشتی و اقتصادی اوائل هفته اعلام شده بود،  بسته کمک مالی که “قابل توجه” است نیز طی چند روز آینده ارائه خواهد شد.

“ترودو” اظهار داشت : در حال حاضر بزرگترین دغدغه وی این است که اطمینان داشته باشد کانادایی ها توصیه های بهداشت عمومی را جدی می گیرند، اما وحشت نمی کنند.

نخست وزیر اظهار داشت:

من می دانم که شما نگران هستید. نگران سلامتی خود و خانواده های تان هستید، نگران شغل تان و پس اندازتان، نگران پرداخت کرایه خانه وهمچنین نگران بچه هایی که در مدرسه نیستند هستید. من می دانم که شما نگران هستید و عدم اطمینان به اقتصاد جهانی دارید.

“اقداماتی که برای حفظ امنیت شما برداشته می شود، تأثیر اقتصادی دارد و من به شما قول کمک می دهم.”

“ما نمی خواهیم هیچ کانادایی نگران این باشد که آیا آنها قادر به پرداخت اجاره خود هستند، خواه قادر به خرید مواد غذایی باشند، یا از بچه ها یا اعضای خانواده سالخورده خود مراقبت کنند. ما باید اطمینان حاصل کنیم که کانادایی ها گزینه ها و توانایی پیروی از بهترین توصیه های بهداشت عمومی و حفظ امنیت خود را دارند.”

“ترودو” همچنین به کانادایی ها اطمینان می دهد که وی هیچ علامتی مبنی بر بیماری ندارد، “احساس خوبی دارد” و به کار خود از خانه ادامه خواهد داد.

مردم کانادا | نگران | هزینه | روزنامه های تورنتو | تهرانتو | tehranto | روزنامه های کانادا | Tehranto

مشاهده بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا