کانادا

دولت انتاریو لایحه ای را برای به روزرسانی قوانین برای مشاوران املاک ارائه می دهد

Real estate News
Real estate News

دولت انتاریو لایحه ای را برای به روزرسانی مقررات معاملات ملکی ارائه داده است که شامل ابزارهای جدید اجرایی ، قوانین مربوط به ساختارهای تجاری و افشای قیمت های پیشنهادی رقابتی برای خانه هاست.

وزیر خدمات دولت و مصرف کننده، لیزا تامپسون، گفت این لایحه برای به روز رسانی قوانینی است که در سال ۲۰۰۲ وضع شده است.

وی گفت: «تقریبا ۲۰ سال از تصویب قانون مشاوران و کارگزاران املاک و مستغلات گذشته است و وقت بررسی مجدد آن از مدتها قبل فرا رسیده بود.»

این لایحه به مشاوران مسکن اجازه می دهد تا پیشنهادات قیمت روی خانه ها را به اختیار فروشندگان خانه، اعلام کنند.

در صورتیکه قوانین فعلی طرفین را ملزم می سازد قبل از هرگونه پیشنهاد رقابتی با اشتراک آن موافقت کنند.

این لایحه، به شورای املاک و مستغلات انتاریو ، با مسئولیت نظارت بر این حرفه ، اختیارات بیشتری می دهد تا با نظارت و تجسس فعال، مشاوران املاکی را که مقررات را نقض کرده اند جریمه کند و مجوز کار آنها را به حالت تعلیق در آورد .

همینطور به آنها اجازه می دهد تا طیف گسترده ای از عوامل از جمله منافع عمومی را در هنگام تصمیم گیری در مورد واجد شرایط بودن برای ثبت نام به عنوان مشاوران املاک در نظر بگیرند.

تیم هوداک ، مدیرعامل انجمن املاک و مستغلات انتاریو گفت: به روز رسانی قدرت های اجرایی برای محافظت از مصرف کنندگان در بازار الزامی است.

این لایحه همچنین به مشاوران املاک و مستغلات امکان پیوستن به هم و تشکیل شرکت و دریافت حقوق از طریق شرکت را می دهد ، که مزایای مالیاتی و راه های جدیدی برای مدیریت جریان درآمد به آنها ارائه دهد.

هوداک گفت شش استان در حال حاضر به مشاوران املاک اجازه می دهد تا نظیر حرفه هایی مانند وکلا و پزشکان مشارکت کنند.

همچنین قوانین جدید انتاریو به آنها کمک می کند تا در تجارت خود سرمایه گذاری کنند.

تغییرات پیشنهادی زمینه را برای یک برنامه صدور گواهینامه تخصصی فراهم کرده است و افرادی که متخصص در زمینه هایی مانند املاک تجاری یا ساحلی هستند می توانند آن را آموزش دهند.

این لایحه که پس از رایزنی های عمومی در اواخر سال ارائه شد ، توصیه های مطرح شده توسط انجمن املاک و مستغلات انتاریو را از نزدیک دنبال می کند.

روزنامه های تورنتو | تهرانتو | tehranto

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا