کانادا

مرگ یک زن و مرد درپی سقوط خودرو در دریاچه انتاریو

به گفته پلیس هالتون جسد مرد ۵۵ و زن ۵۱ ساله که سه شنبه شب درپی سقوط خودرویشان در بخش Burlington دریاچه انتاریو غرق شده بودند کشف شد.

نیروهای پلیس و امدادی درپی تماس مردم از LaSalle Park مبنی بر سقوط یک دستگاه خودروی سواری ساعت ۸ بعدازظهر روز گذشته بلافاصله عازم این محل شدند.

به گزارش پلیس خودروی این زن و مرد یک سواری آبی رنگ بود که پس از برخورد با یک مانع بتنی در جاده در یکی از عمیق ترین قسمتهای دریاچه انتاریو که حدود ۴۰ تا ۵۰ فوت عمق دارد سقوط کردند.

پلیس صبح چهارشنبه ضمن انتشار این خبر اظهار داشت: شاهدان عینی سقوط این خودرو، پلیس ، آتش نشانی و اورژانس هالتون تلاش زیادی برای نجات این زن و مرد کردند ولی متاسفانه به دلیل رفتن این خودرو به قسمت عمیق دریاچه تلاشهای صورت گرفته نیز به نتیجه نرسید.

Wadham که از شاهدان عینی این حادثه بود به پلیس گفت که در لحظات ابتدای سقوط ، دو مرد جوان برای نجات آنها داخل رودخانه شیرجه زدند ولی به دلیل وجود جلبکها نتوانستند به عمق رفته و کمکی کنند.

خودروی این زن و مرد با کمک غواصان و دو دستگاه خودروی سنگین از دریاچه بیرون کشیده شد.

به گفته پلیس هنوز علت سقوط خودروی این زن و مرد که اهالی Burlington بودند مشخص نیست ولی گویا مرد که از زن بزرگتر هم بوده دچار مشکل پزشکی شده و بازوهایش به فرمان ماشین قفل شده بودند.

سقوط خودرو در دریاچه انتاریو

Tehranto

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا