کانادا

وزارت بهداشت در رابطه با مصرف ۲۳ محصول درمانی غیر مجاز هشدار داد

وزارت بهداشت در رابطه با مصرف 23 محصول درمانی غیر مجاز هشدار داد
وزارت بهداشت در رابطه با مصرف ۲۳ محصول درمانی غیر مجاز هشدار داد

 

وزارت بهداشت و درمان کانادا در رابطه با مصرف ۲۳ قلم از محصولات غیرمجاز  تقویت قوای جنسی و کاهش وزن هشدار داد.

این آژانس در این هشدار تاکید کرده که این محصولات ممکن است در ظاهر مشکل نداشته و خطرناک به نظر نرسند.

بنابر گزارش وبسایت وزارت بهداشت کانادا در روز دوشنبه، این فهرست شامل محصولات تقویت قوای جنسی و کاهش وزن بعنوان مکمل و تقویت کننده است.

بنابر توصیه وزارت بهداشت کانادا، افرادی که این محصولات را خریداری کرده اند باید مصرف آنها را متوقف کرده یا با مشاوری حرفه ای در این رابطه صحبت کنند.

بنابر این بیانیه، وزارت بهداشت کانادا در رابطه با جمع آوری محصولات بهداشتی با شماره شناسایی دارویی ۸ رقمی Drug Identification Number (DIN) ، محصولات طبیعی Natural Product Number (NPN) یا همویوپاتی Homeopathic Drug Number (DIN-HM) هشدار داد.

مواد اصلی تشکیل دهنده این محصولات عبارتند از سیلدنافیل، تادالافیل و یوهیمباین.

سیلدنافیل

Sildenafil سیلدنافیل، دارویی تجویزی برای درمان اختلال نعوظ است اما با توجه به مسائل ایمنی باید فقط زیر نظر پزشک مصرف شود. استفاده نابجا از این دارو روی قلب اثر گذاشته منجر به کاهش فشار خون، حمله قلبی، سکته مغزی، درد قفسه سینه، سردرد، سرگیجه و کاهش شنوایی می شود.

تادالافیل

Tadalafil تادالافیل، یکی دیگر از داروهای اختلال نعوظ در مردان است که باید طبق دستور پزشک مصرف شود. این دارو نیز برای کسانی که مواد مخدر مصرف می کنند و یا ناراحتی قلبی دارند می تواند عوارض داشته باشد.

یوهایمباین

Yohimbine یوهایمباین، نیز یک دارویی گیاهی و  بدون نسخه است که از عصاره  پوست درخت یوهمبه گرفته شده است و می تواند عوارضی جدی مانند افزایش فشار خون، ضربان قلب ، اضطراب ، سرگیجه ، لرزش و سردرد برای مصرف کننده با خود به همراه داشته باشد. این دارو برای مادران شیرده و باردار و کودکان ممنوع است.

وزارت بهداشت در رابطه با مصرف ۲۳ محصول درمانی غیر مجاز هشدار داد | زوزنامه های کانادا | روزنامه های تورنتو | تهرانتو | TEHRANTO

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا