کانادا

انجمن مادران علیه رانندگی مست در کانادا برای بازبینی (پلاک های جدید) پلاک های آبی انتاریو فشار می آورند

انجمن مادران علیه رانندگی مست در کانادا برای بازبینی پلاک های جدید ( پلاک های آبی انتاریو ) انتاریو فشار می آورند

 

پلاک آبی | پلاک آبی انتاریو
انجمن مادران علیه رانندگی مست در کانادا برای بازبینی پلاک های جدید انتاریو فشار می آورند

 


انجمن مادران علیه رانندگی مست در کانادا (MADD) به کسانی که انتقاد از طراحی جدید پلاک ( پلاک های آبی انتاریو ) دولت انتاریو را دارند پیوسته اند و «مسائل مربوط به دید در شب» را «نگرانی جدی» خوانده اند.

 

MADD کانادا در بیانیه ای منتشر شده در روز چهارشنبه گفت: «خوانایی و شفافیت در دیدن پلاک خودروها برای گزارش دهی و در صورت نیاز تماس با پلیس علیه رانندگان مشکوک یا سایر رانندگانی که خطرناک حرکت می کنند بسیار ضروری است.»

روز دوشنبه استان انتاریو ابتدا تأیید کرد که در حال بررسی گزارش هایی مبنی بر دشواری درعدم خوانایی پلاک های جدید در روز و خواندن پلاک ها در شب است.

 

یک روز بعد ، « لیزا تامپسون» وزیر دولت خدمات مصرف کننده گفت: پلاک هایی که با زمینه جدید آبی و سفید در اوایل ماه جاری در شهر و جاده ها تردد می کنند «در واقع بسیار قابل خواندن هستند».

 

وی روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: «ما با سهامداران انتاریو یک برنامه آزمایشی دقیق را پشت سر گذاشته ایم تا اطمینان حاصل کنیم که پلاک های جدید انتاریو از دوام بالایی برخوردار بوده و کاملا منعکس کننده اطلاعاتی هستند که مردم باید به راحتی آنها را ببینند.»

 

وی در پاسخ به این سؤال که در مورد تعدادی از پستهای رسانه های اجتماعی که از اوایل هفته از مردم خواسته شده که نشان دهند خواندن صفحات تقریبا غیرممکن است و وقتی که نور در تاریکی منعکس می شود خوانده می شود ، گفت: «با هر موردی ، بازخوردی دریافت می کنیم و آن را بررسی می کنیم.»

 

وی تصریح کرد: اما من می توانم به شما اطمینان دهم که ما و همه چیز در طرح آزمایشی بسیار کامل بوده ایم.» ما به پلاکی که ارائه شده اطمینان داریم. آنها خوب کار می کنند – اما مانند هر موردی دیگر مطمئن هستم که مردم می توانند قدردانی و یا انتقاد کنند ، ما از هر گونه انتقاد استقبال می کنیم.

 

پلاک آبی انتاریو
انجمن مادران علیه رانندگی مست در کانادا : فشار برای بازبینی پلاک های جدید ( پلاک آبی انتاریو )

 

در میان کسانی که پلاک های جدید را نقد می کنند Jennifer French «جنیفر فرانسوی» NDP MPP و منتقد زیرساخت و حمل و نقل است.  وی سه شنبه در باره این موضوع سخنرانی کرد.

 

او گفت که هنگامی که نور بر روی پلاک ها می تابد آنها «عجیب منعکس کننده» هستند.

«تمام پلاک در حال درخشش است و اعداد و شماره ها را با چشم غیر مسلح خوانا نیستند.»

 

همچنین، روز سه‌شنبه ، سخنگوی سازمان فرماندهان پلیس انتاریو گفت: شنیده است که نقص های احتمالی پلاک ها ی جدید گروهی از افسران و شهروندان را نگران کرده است

 

«جو کاوتو» گفت: بعضی از افسران شگفت زده شده اند و عکس گرفته اند و می گویند این چیزی است که آنها به آن نگاه می کنند.» «این بسیار واضح نشان می دهد که پلاک ها به خصوص در شب زیاد خوانا نیستند.

 

روز چهارشنبه ، MADD کانادا از این موضوع مجددا ابراز نگرانی ها کرد و گفت که از دولت انتاریو می خواهد مجددا پلاک های جدید را بررسی کند.

روزنامه های تورنتو | تهرانتو | tehranto | روزنامه های کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا