کانادا

مقررات جدید تورنتو برای محدود کردن «ایر بی ان بی»

toronto airbnb
toronto airbnb

مقررات جدید تورنتو برای محدود کردن «ایر بی ان بی» و سایر اجاره های کوتاه مدت توسط دادگاه انتاریو بازنگری می شود

یک دادگاه برنامه ریزی استانی درخواست تجدیدنظر صاحبخانه های Airbnb را رد کرده و در تصمیمی که تحت عنوان «یک پیروزی بزرگ برای مستاجران در انتاریو» اعلام شده است ، از قوانین اجاره کوتاه مدت شهر حمایت کرد.

این دادگاه می گوید مقررات Airbnb شهر نمایانگر یک تعادل معقول و منطقی برای تضمین طیف کاملی از مسکن از جمله اجاره های کوتاه مدت برای ساکنان شهر و در کنار آن پشتیبانی از اقتصاد تجاری و گردشگری می باشد.

طبق قوانین تورنتو ، اجاره های کوتاه مدت فقط در محل سکونت اصلی صاحبخانه تا ۱۸۰ شب در سال برای کل خانه یا آپارتمان مجاز است. صاحبان خانه همچنین می توانند در طول سال تا سه اتاق خواب را به صورت کوتاه مدت ، یعنی کمتر از ۲۸ روز، اجاره بدهند. همینطور صاحبان خانه مجاز به استفاده از آپارتمان های زیرزمینی به عنوان اجاره کوتاه مدت نخواهند بود.

فقط ساکنان تمام وقت واحدهای زیرزمینی، می توانند به مدت کمتر از ۲۸ روز آن واحدها را اجاره دهند.

با اجرای قوانین مصوب جدید، امکان بازگشت حداکثر ۵،۰۰۰ واحد، از بیش از ۲۱۰۰۰ واحد «ایربی ان بی» تورنتو، به بازار مسکونی طولانی مدت وجود دارد.
اینها واحد های مسکونی هستند که صاحبان ملک در آن سکونت ندارند بلکه از خانه ها صرفا به عنوان اجاره کوتاه مدت استفاده می کنند. این یک پیروزی بزرگ برای مستاجران به شمار میرود.

روزنامه های تورنتو | تهرانتو | tehranto

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا